Home / Bedrijfsinformatie / Vragen opzetborstels

Vragen opzetborstels

Voordelige opzetborstels.

Vaak gestelde vragen aan Borsteltje.nl

Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan via ons contactformulier. We proberen je binnen 24 uur te beantwoorden.

Ik zie dat ik met Bitcoin kan betalen, wat is dat?

Bitcoin is een cryptovaluta. Misschien zegt dit je niets, en dat is ook helemaal niet erg. Bitcoin is een digitale munt waarvan we steeds vaker horen en die je op steeds meer plaatsen kunt gebruiken. Omdat wij als Borsteltje.nl voorop willen lopen, bieden we Bitcoin betaalmogelijkheden aan. Als je meer wilt weten over Bitcoin en de mogelijkheden daarvan kun je heel veel informatie vinden op de website: Beginnen met Bitcoin.

Wat is de kwaliteit van de jullie eigen merk borsteltjes?

Die vraag hebben we vaker gehad. Een lage prijs én een topproduct, kan dat? Met een klantbeoordeling van rondom de 9 durven wij daar volmondig “ja” op te antwoorden. Wij kopen groot in en kunnen scherpe prijzen afdwingen, hierdoor kunnen we jou een goede kwaliteit bieden voor een scherpe prijs. Bekijk ook ons uitgebreide Q&A over A-merk opzetborstels en huismerk opzetborstels “Verschil A-merk en Borstelje.nl”

Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?

Wij wensen je héél veel plezier met je nieuwe woning! Laat het ons even weten door in je account je adres aan te passen, je ontvangt de eerstvolgende bestelling op je nieuwe adres. Kom je er niet uit, laat het ons dan even weten via het contactformulier, dan helpen we je.

Hoe lang is mijn kortingscode geldig?

Op onze enveloppen tref je een Borsteltje.nl kortingscode aan. Bij deze kortingscode staat geen geldigheidsdatum, dus hoe hoe weet je nu hoe lang die kortingscode geldig is? Het zit als volgt; ongeveer ieder half jaar kopen wij nieuwe enveloppen in met een nieuwe kortingscode. Bij het in gebruik nemen van een nieuwe kortingscode blijft de oude nog een jaar geldig. Je hebt dus altijd minimaal een jaar de tijd om de kortingsbon voor een nieuwe bestelling te gebruiken. Heb jij als eerste een nieuwe kortingscode gehad, dan is die zelfs anderhalf jaar geldig.

Je begrijpt dus dat we op deze manier niet exact kunnen zeggen hoe lang hij geldig is. Vaak zijn de bestellingen van onze klanten voldoende voor ongeveer een jaar poetsen. Met dit in gedachten bieden wij je de mogelijkheid om (bijna) altijd opnieuw een bestelling te plaatsen. Mocht je het idee hebben dat het fout gaat bij het invullen van je borsteltje.nl kortingscode, stuur ons dan even een bericht zodat we het voor je na kunnen kijken, we helpen je  graag.

Zijn de verzendkosten gratis?

Ja, voor adressen in het land van waar wij verzenden (Nederland) wel. Wij bieden jou in dat geval altijd gratis verzenden aan. Wij verzenden (bijna al onze producten) via de brievenbuspost en kunnen op die manier onze verzendkosten laag houden, en dat is natuurlijk in jouw voordeel.

Hebben jullie een tandenborstel of opzetborstel voor kinderen?

Wat maakt een tandenborstel of opzetborstel geschikt voor kinderen? Daar verschillen de meningen over. Leuke kleuren, een kleinere borstel kop welke beter past bij het nog kleine gebit van kinderen, die hebben wij zeker. Je vindt deze opzetborstels voor kinderen <hier>. De borstels hebben een leuke vrolijke kleur waardoor de kinderen met meer plezier poetsen, je kunt ze zelf de keuze geven welke kleur ze nemen. Naast de leuke kleur is de borstelkop van deze opzetborstels voor kinderen wat kleiner waardoor poetsen eenvoudiger gaat.

Ik wil mijn opzetborstels terugsturen, kan dat?

Heb je verkeerd besteld of is er een andere reden dat je je opzetborstels terug wilt sturen? Dat is mogelijk bij ons, zolang ze in ongeopende verpakking zitten. De tandenborstel is natuurlijk een hygiene product waardoor het belangrijk is dat de verpakking nog gesloten is. Je zou zelf ook geen opzetborstels willen ontvangen die al open zijn, toch?

We proberen bij de producten zo goed mogelijk te omschrijven op welk type handset de opzetborstels passen. Zowel in tekst als met een duidelijke foto van de aansluiting. Op die manier willen we jou goed informeren en onbedoeld verkeerde productbestellingen te voorkomen. We proberen op die manier het aantal retouren tot een minimum te beperken.

Betaal ik retourskosten voor het terugsturen van mijn opzetborstels?

Ja, de retourskosten voor de opzetborstels zijn voor jezelf. Wij proberen de prijs van onze producten zo laag mogelijk te houden. Dit doen we door groot en scherp in te kopen. Ook proberen we onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Omdat wij onze producten inclusief verzenden willen aanbieden vragen wij in het geval van een retour dat je deze kosten zelf op je neemt. Wij hebben op dat moment al verzendkosten gemaakt om het product naar jou toe te sturen (die zaten inbegrepen in de productprijs). Wij doen op ieder wijze ons best om er voor te zorgen dat je geen verkeerd product besteld. Twijfel je toch of je het juiste product voor ogen hebt, vraag ons dan even om hulp. We helpen je graag zodat je er zeker van bent de juiste opzetborstels in huis te krijgen. Op die manier kunnen we samen retouren voorkomen.