Home /

Je Borsteltje.nl opzetborstels retour sturen?

Heb je toch per ongeluk de verkeerde opzetborstels besteld dan helpen we je daar graag mee. Borsteltje.nl streeft naar 100% klanttevredenheid, gaat er iets mis, dan helpen wij je daar graag mee.

Verkeerde opzetborstels besteld? Ongeopend retour is mogelijk

We helpen je graag bij het omruilen van je opzetborstels. Wil je vooraf eerst contact met ons opnemen zodat we weten dat je retour er aan komt? Op die manier zorgen we er voor dat jouw retour zo snel mogelijk op de juiste manier verwerkt wordt. Nadat we je retour ontvangen hebben sturen we je zo snel mogelijk de gewenste opzetborstels toe. Vaak wordt dit dezelfde dag nog gedaan. Als je vragen over je retour hebt kun je altijd contact met ons opnemen. Via een email naar info@borsteltje.nl gaat dat het snelste, ook kun je het contactformulier gebruiken als je dat prettiger vindt.

In de meeste gevallen ruilen we de opzetborstels om voor het type dat wel op jouw elektrische handset past. Heb je toch al nieuwe opzetborstels besteld, laat het ons dan even weten. In dat geval kunnen we het aankoopbedrag terugstorten in plaats van andere opzetborstels sturen.

Geopende verpakking?

Heb je de verpakking met opzetborstels geopend en kom je er achter dat je de verkeerde opzetborstels hebt besteld? Heel vervelend natuurlijk, geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour accepteren. Een tandenborstel is een hygiene product wat we niet in geopende staat terug in ons magazijn kunnen leggen om opnieuw te verkopen. Wij proberen dit te voorkomen door duidelijke foto’s van de opzetborstel en de aansluiting van de opzetborstel te tonen. Ook hebben we een “welke opzetborstel past op mijn handset” check en helpen we je graag waar nog vragen zijn. Natuurlijk kan het per ongeluk toch nog mis gaan, ook dan willen we je zo goed mogelijk helpen.

Als je meerdere verpakkingen hebt gekocht en je komt er via een geopende verpakking achter dat je de verkeerde borstels hebt besteld dan kun je de on-geopende wel retour sturen. In dat geval betalen we het deel van het bedrag terug op basis van het aantal dat je kocht. Een voorbeeld; heb je 8 opzetborstels (2 pakjes) gekocht voor 14,95? Dan betalen we 7,50 terug in het geval dat je verkeerde opzetborstels hebt besteld.

Borsteltje.nl retoursinstructies

Stuur je opzetbottels in een gefrankeerde enveloppe naar onderstaand adres. Doe hier de pakbon bij zodat wij de gegevens van je bestelling hebben. Heb je de pakbon niet meer? Geen probleem, zoek in je email de bevestiging van je bestelling op. Daar vindt je ook het bestelnummer. Noteer dit bestelnummer op retourenveloppe.

Borsteltje.nl
T.a.v. retouren – bestelnummer : “jouw bestelnummer”
Grote Vliet 15
5507 PZ  Veldhoven

Heeft Borsteltje.nl geen antwoordnummer?

Dat klopt. Een antwoord nummer is gratis retour sturen. Omdat wij onze prijs naar jou toe zo laag mogelijk willen houden, bieden wij natuurlijk wél een retoursmogelijkheid maar geen gratis retour naar ons. Het komt gelukkig zelden voor dat er iets retour komt, maar als het aan de orde is dan vragen we jou om de retour voldoende te frankeren.