Zijn je opzetborstels nog niet bezorgd?

Inmiddels 3 dagen verstreken en nog geen opzetborstels?

Is het intussen al enkele dagen geleden dat je je opzetborstels hebt besteld en heb je ze nog niet ontvangen? Dan bieden we allereerst onze excuses aan, sorry dat je langer moet wachten dan verwacht. We doen met het gehele team ons uiterste best om jouw bestelde opzetborstels zo snel mogelijk bij te krijgen. PostNL bezorgd in de meeste gevallen de bestellingen de volgende dag, maar helaas niet altijd. Vooral in drukke tijden rondom de feestdagen kan een bestelling langer duren dan je gewend bent. Houdt er ook alsjeblieft rekening mee dat er op maandag geen post bezorgd wordt. Een bestelling die je op donderdag(avond) doet, heeft daardoor een grotere mogelijkheid om pas dinsdag afgeleverd te worden, als het tegen zit.

Opzetborstels bezorgd door PostNL

Hoe lang moet ik nog wachten op mijn opzetborstels?

Over het algemeen komen bestelde opzetborstels dus binnen 48 uur bij je aan. Als dat niet is mag je natuurlijk altijd even contact opnemen, we kijken dan na of je bestelling goed verzonden is. Eigenlijk mag je er van uit gaan dat dit het geval en de opzetborstels gewoon onderweg weg. We begrijpen dat het heel vervelend is als de bestelling niet op tijd ontvangt, maar hopen op je begrip voor deze uitleg. Vaak nemen maximaal 10 kalender dagen alvorens we concluderen dat de levering tijdens het PostNL transport is kwijt geraakt.

En wat als mijn opzetborstels dan nog niet zijn aangekomen?

Als na die 10 kalenderdagen je bestelling nog steeds niet bezorgd is gaan we er van uit dat die ook niet meer bij je aankomt. Dat kan wel en het komt ook geregeld voor dat een bestelling nog later aankomt, dat vinden wij echter niet acceptabel en bieden je in dat geval aan om het product opnieuw te zenden.

Hoe kan het dat mijn bestelling met opzetborstels niet aan is gekomen?

Tja, we zouden je graag een duidelijk antwoord geven, maar dat is er helaas niet. Het bezorgproces vanaf het moment dat wij de bestellingen aan PostNL geven tot het moment dat ze bij jou in de brievenbus vallen blijkt een complex proces te zijn waar zaken fout kunnen gaan. Poststukken lijken tijdens reis soms te verdwijnen. Ook zijn er helaas verhalen bekend waarbij de postbezorger poststukken achter hield in plaats van deze bezorgde, dit lees je hier; Link naar NOS artikel.

Dit is een situatie van jaren geleden en we hopen dat PostNL dit aanpakt en voorkomt in de toekomst.