Vaak gestelde vragen aan Borsteltje.nl
Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan via ons contactformulier. We proberen je binnen 24 uur te beantwoorden.
Mijn bestelde opzetborstels zijn na enkele werkdagen nog niet bezorgd, waar blijven ze?
Onze excuses dat je bestelling langer op zich laat wachten dan verwacht. Wij doen met het hele team ons uiterste best om jouw bestelde opzetborstels zo spoedig mogelijk bij jou te krijgen. Nagenoeg alle bestellingen die voor 14:00 uur worden gedaan, worden die dag nog verzonden. Vanaf dat moment zijn wij voor de bezorging afhankelijk van PostNL, DHL of DPD. In de feestdagen periode (eind november tot begin januari) horen we vaak dat de bezorgdiensten het drukker dan normaal hebben. Een vertraging in de bezorging komt dan ook vaker voor. Helemaal in deze tijd waarin de bezorgdienst in verband met Corona een lagere bezetting hebben komen zendingen regelmatig vertraagd aan. Hoe wij ook ons best doen, de post en pakketbezorging hebben wij niet in de hand. We hopen op je begrip naar aanleiding van deze uitleg, én nog even geduld mocht je je bestelling nog niet gehad hebben.
Mijn bestellingen van Bol.com zijn na één dag bezorgd, waarom duurt de bezorging bij jullie langer?
We begrijpen dat het vervelend is om op je bestelde spullen te wachten, je wilt ze zo snel mogelijk in huis hebben. Onze producten zijn ook via Bol.com te koop, en soms horen we dat een bestelling via Bol.com sneller bezorgd wordt dan een bestelling bij ons. Bol.com is heel groot en heeft afspraken met de bezorgdiensten. De bezorgdiensten halen de zendingen direct bij Bol.com op en gaan dan het sorteerproces in. Die weg is alleen voor hele grote bedrijven beschikbaar. Andere bedrijven (zoals wij) geven onze poststukken bij een afgiftepunt af, helaas is dat een langere weg en mogelijk een waar minder prioriteit aan gegeven wordt.
We zijn trots dat we als kleiner bedrijf het in de meeste gevallen toch voor elkaar krijgen jou op de best mogelijke manier van dienst te zijn. Met service maar ook met een snelle bezorging. We zijn dan ook extra dankbaar als jij er voor kiest om klant bij óns te zijn!
Ik wacht nu al een week op mijn opzetborstels, waar blijven ze?
Ai, dat is heel lang. Dat is zeker niet de bedoeling. Neem alsjeblieft contact met ons op zodat we het uit kunnen zoeken. Gebruik hiervoor het contactformulier of stuur een mail naar info@borsteltje.nl Als je daar je bestelnummer bij zet dan kunnen wij alle benodigde informatie er snel bij pakken.
Verschillende opzetborstels voor Philips Sonicare zijn niet meer te koop, waarom is dat?
Vanaf augustus 2020 zijn meerdere typen opzetborstels voor de Philips Sonicare electrische tandenborstel niet meer leverbaar. In dit artikel vindt je alle informatie en hoe je nu voordelige opzetborstels moet aanschaffen. – Link naar ons artikel –
Ik zie dat ik met Bitcoin kan betalen, wat is dat?
Bitcoin is een cryptovaluta. Misschien zegt dit je niets, en dat is ook helemaal niet erg. Bitcoin is een digitale munt waarvan we steeds vaker horen en die je op steeds meer plaatsen kunt gebruiken. Omdat wij als Borsteltje.nl voorop willen lopen, bieden we Bitcoin betaalmogelijkheden aan. Als je meer wilt weten over Bitcoin en de mogelijkheden daarvan kun je heel veel informatie vinden op de website: Beginnen met Bitcoin.
Wat is de kwaliteit van de jullie eigen merk borsteltjes?
Die vraag hebben we vaker gehad. Een lage prijs én een topproduct, kan dat? Met een klantbeoordeling van rondom de 9 durven wij daar volmondig “ja” op te antwoorden. Wij kopen groot in en kunnen scherpe prijzen afdwingen, hierdoor kunnen we jou een goede kwaliteit bieden voor een scherpe prijs. Bekijk ook ons uitgebreide Q&A over A-merk opzetborstels en huismerk opzetborstels “Verschil A-merk en Borstelje.nl”
Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?
Wij wensen je héél veel plezier met je nieuwe woning! Laat het ons even weten door in je account je adres aan te passen, je ontvangt de eerstvolgende bestelling op je nieuwe adres. Kom je er niet uit, laat het ons dan even weten via het contactformulier, dan helpen we je.
Hoe lang is mijn kortingscode geldig?
Op onze enveloppen tref je een Borsteltje.nl kortingscode aan. Bij deze kortingscode staat geen geldigheidsdatum, dus hoe hoe weet je nu hoe lang die kortingscode geldig is? Het zit als volgt; ongeveer ieder half jaar kopen wij nieuwe enveloppen in met een nieuwe kortingscode. Bij het in gebruik nemen van een nieuwe kortingscode blijft de oude nog een jaar geldig. Je hebt dus altijd minimaal een jaar de tijd om de kortingsbon voor een nieuwe bestelling te gebruiken. Heb jij als eerste een nieuwe kortingscode gehad, dan is die zelfs anderhalf jaar geldig.
Je begrijpt dus dat we op deze manier niet exact kunnen zeggen hoe lang hij geldig is. Vaak zijn de bestellingen van onze klanten voldoende voor ongeveer een jaar poetsen. Met dit in gedachten bieden wij je de mogelijkheid om (bijna) altijd opnieuw een bestelling te plaatsen. Mocht je het idee hebben dat het fout gaat bij het invullen van je borsteltje.nl kortingscode, stuur ons dan even een bericht zodat we het voor je na kunnen kijken, we helpen je graag.
Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden?
Ja, bestellingen boven de 15 euro worden gratis verzonden. Daar onder vragen wij je een bijdrage in de verzendkosten. Door de jaarlijks stijgende post – verzendkosten kunnen wij onder dat bedrag helaas geen gratis verzending meer aanbieden. Wij verzenden (bijna al onze producten) via de brievenbuspost en kunnen op die manier onze verzendkosten laag houden, en dat is natuurlijk in jouw voordeel.
Grotere bestellingen worden via DHL als traceerbaar (brievenbus)pakje verzonden. Een brievenbus pakje als het dunne producten zijn die door de brievenbus kunnen, een pakketje als het dikkere producten zijn. Je ontvangt dan ook vanuit DHL een email dat er een zending naar je onderweg is.
Hebben jullie een tandenborstel of opzetborstel voor kinderen?
Wat maakt een tandenborstel of opzetborstel geschikt voor kinderen? Daar verschillen de meningen over. Leuke kleuren, een kleinere borstel kop welke beter past bij het nog kleine gebit van kinderen, die hebben wij zeker. Je vindt deze opzetborstels voor kinderen . De borstels hebben een leuke vrolijke kleur waardoor de kinderen met meer plezier poetsen, je kunt ze zelf de keuze geven welke kleur ze nemen. Naast de leuke kleur is de borstelkop van deze opzetborstels voor kinderen wat kleiner waardoor poetsen eenvoudiger gaat.
Ik wil mijn opzetborstels terugsturen, kan dat?
Heb je verkeerd besteld of is er een andere reden dat je je opzetborstels terug wilt sturen? Dat is mogelijk bij ons, zolang ze in ongeopende verpakking zitten. De tandenborstel is natuurlijk een hygiene product waardoor het belangrijk is dat de verpakking nog gesloten is. Je zou zelf ook geen opzetborstels willen ontvangen die al open zijn, toch?
We proberen bij de producten zo goed mogelijk te omschrijven op welk type handset de opzetborstels passen. Zowel in tekst als met een duidelijke foto van de aansluiting. Op die manier willen we jou goed informeren en onbedoeld verkeerde productbestellingen te voorkomen. We proberen op die manier het aantal retouren tot een minimum te beperken.
Betaal ik retourskosten voor het terugsturen van mijn opzetborstels?
Ja, de retourskosten voor de opzetborstels zijn voor jezelf. Wij proberen de prijs van onze producten zo laag mogelijk te houden. Dit doen we door groot en scherp in te kopen. Ook proberen we onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Omdat wij onze producten inclusief verzenden willen aanbieden vragen wij in het geval van een retour dat je deze kosten zelf op je neemt. Wij hebben op dat moment al verzendkosten gemaakt om het product naar jou toe te sturen (die zaten inbegrepen in de productprijs). Wij doen op ieder wijze ons best om er voor te zorgen dat je geen verkeerd product besteld. Twijfel je toch of je het juiste product voor ogen hebt, vraag ons dan even om hulp. We helpen je graag zodat je er zeker van bent de juiste opzetborstels in huis te krijgen. Op die manier kunnen we samen retouren voorkomen.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Is alles wel goed gegaan?
Je krijgt een automatische bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven mail adres. Mocht je die niet krijgen, dan is onze bevestiging van jouw bestelling misschien in je reclame mail box terecht gekomen. Als je daar ook geen bevestiging vindt dan kun je ons altijd een bericht sturen zodat we het voor je na kunnen kijken. Geef ons in dat geval je email adres en de dag dat je besteld hebt, wij gaan het dan voor je uitzoeken. Je kunt je bericht sturen aan info@borsteltje.nl of het contact formulier gebruiken.
Ik krijg een reactie van borsteltjenl@gmail.com , zijn jullie dat? En waarom Gmail?
Voor onze klantenservice gebruiken wij vaak het adres borsteltjenl@gmail.com. We kiezen bewust voor een Gmail omdat we gemerkt hebben dat veel klanten een bericht van info@borsteltje.nl in hun reclame-email-box ontvangen en hij daardoor niet gelezen wordt. Dit gebeurt helaas vaak met bedrijfs-mail-adressen. Om er zeker(der) van te zien dat jij onze reactie op jouw vraag krijgt, gebruiken een Gmail adres voor onze reactie. Als jij het prettiger vindt dan mag je natuurlijk altijd weer reageren naar info@borsteltje.nl, wij gaan sowieso voor je aan de slag.